Upp och ner

Jag är så trött, är så trött på min vardag.
Jag är så trött, jag är trött på att klaga.
Ingen skillnad på tisdag och lördag.


 
Veronica Maggio, vilken klyftig tjej. 
 

Nämen hörrni, nu ska jag rycka upp mig. Finns ingen anledning att klaga egentligen. Det är ju trots att snart jul.
 
Potatisen är i ugnen och nu ska jag radda upp massa bra saker som jag ska försöka tänka på.
 
- Det är snart jul.
- Jag ska fira jul med värlens bästa unge plus två som hundvalpar. Och Selma såklart. 
- Det är rätt mysigt med snö ändå.
- Jag ska försöka göra någon slags minitripp under jullovet. Stockholm kanske.
- Nyår kommer bli en bra kväll, även fast jag inte vet vad jag ska göra. Har inte så stora förväntingar helt enkelt. 
- Jag fick A. Jag är kanske inte är sämst ändå. 
 
Sen skulle jag kunna radda upp att jag har världens bästa pappa, fina vänner och att jag är frisk och kry. Men det vet vi ju redan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0