Fredag

Hej hej!

Idag var det dags gör examination av trycksakerna. Gruppen som hade den igår hade gjort ett bra jobb för att skrämma upp mig. Vi skulle tydligen bli sågade. Och visst fick vi kritik. Jag fick dock nästan bara bra kritik, trots att jag tycker att min är ganska tråkigt. Så antingen tyckte dom faktiskt om den, eller så var den bara så tråkigt att det inte fanns något att säga om den. Väntar på spänning tills vi får reda på betyget.

Kom hem för en stund sedan, från en raodtrip runt halva Sundsvall. Jag, Jenniefer och Emma bestämde oss för att åka ut till Timrå Gårdsbutik för att kika lite. Vi passade även på att fika där ute, och jag mste ju säga att det är för himla fint och mysigt där ure. När vi ändå var igång besökte vi även Boom, Rum och Hem, Butik Annelie och L & Co.

Nu sitter jag hemma i soffan och chillar. Läser tidiningar och kollar på tv. Vad det blir ikväll vet jag inte, men något blir det iaf.
Skönt med en heeeeeelt ledig helg (även fast jag gärna hade jobbat) mellan två kurser. Därför måste jag se till att den här helgen blir riktigt bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0