Men yes!

ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHhHHHhhhhh!!!!

Känslan som befinner sig i min kropp just nu är obeskrivlig. Sitter här i soffan igen. Har nyss ätit. Lyssnar på musik, surfar och kollar på tv samtidigt. Inget som tynger mig, inget som finns där i bakhuvudet och stör. Jag bara njuuuuter!! Njuter av att göra inget.

Tentan gick sådär. Kan inte ens vara helt säker på att jag har klarat den, men jag borde nog ha gjort det. Beror på hur snäll hon är med rättningen. Men det är så skönt att det är över i vilket fall som helst. Nu finns det inget att läsa och inget att plugga...ändå tills på måndag. 

Efter tentan gick jag Emmax, Simon och Jennifer och tog en öl (eller ja, jag tog en cider) på Jacks. Sen gick jag hem och nu har jag suttit och fixat med massa småsaker som jag inte hunnit göra på en månad.
Pratade med pappa nyss, han hade tydligen ringt och fixat en helgprenumeration på ST åt mig. Jag har det föööör bra!





Lycklig tjej signar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0