Onsdag

Whats up med att alla skriver exakt samma sak på facebook?
Även fast jag hade brytt mig det minsta lilla om hur det gick för Sverige så skulle jag väl aldrig göra en statusuppdatering när 50% av mina vänner redan har gjort en.
Eller så blir jag irriterad av just den anledningen att jag inte bryr mig.


Nåväl. Vaknade nyss, skulle kunna sova ett år till. Ställade klockan på åtta, men jag somnade visst om. Kanske så att min kropp strejkar för att den vet om att jag måste börja plugga samma sekund jag lämnar sängen.
Aja, ska försöka få något gjort innan jag börjar jobba.

Imorgon ska vi träffas några på skolan för att plugga lite. Det ändå som får jag att inte helt bryta ihop, är att ingen annan heller verkar fatta någonting.


Tack för mig.



ps. Märker ni hur iriiterad jag är? Stör mig till och med på mig själv. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0