Söndag

Men heeeeeej!


Nu är jag back on track. Vaknade för sidådär en kvart sen. Har alltså sovit tolv timmar idag. Vilket verkligen behövdes. Har inte sovit så länge på säkert ett år. Idag hade jag tänkt att jag skulle hinna med att plugga, åka till Allsta, hälsa på pappa och träna. Nu när jag har sovit bort halva dagen får jag nog räkna bort två saker. Vilka det blir, återstår att se. 

Helgen har varit otroligt lugn. Jobbade till åtta på fredagkväll, därför blev det inte mycket gjort efter det. Jobbade även lördag. På lördag kväll hade jag bokat bastun här i huset, men eftersom vissa tydligen hade viktigare saker för dig blev det inget. Istället åkte jag och satt mig i en datasal i skolan. Tänkte kolla lite typsnitt ocv. Satt en stund innan jag åkte och hälsade på Vickan som skulle ner och göra stan. 


Men nu måste jag nog sätta igång, för imorgon jobbar jag hela dagen igen.
Hejdå!




Vemdalen var i alla fall sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0