Tisdag

Japp, då ligger jag här i sängen såhär kvällen innan tentan. Har sagt det förr och säger det igen, jag längtar något så otroligt mycket efter imorgon kväll. Jag tror dock inte tentan kommer gå bra, men jag hoppas iaf jag klarar den. Förut har vi ju liksom haft ett hum om hur tentan ungefär kommer se ut. Nu har jag ingen aning och det skrämmer mig.

Jaja, vi får helt enkelt se hur det känns imorgon när den är gjort. Sen ser jag fram emot en lång och skön helg. Dock har jag satt upp mig på jobb lite i slutet av veckan, men än så länge verkar det inte bli något.

Har mycket att se fram emot efter imorgon. Storstädningen på torsdag ( ja ska faktiskt bli riktigt skönt), skridskor på fredag, eventuellt tentafest på fredagskväll, tjejkväll på lördag, nästa kursstart på måndag, inflyttningsfest hos Ellen och Thoord nästa helg, sen SKIIIIIIWEEEEEEK!!!!!

Freaking awesome!

Nu ska lag läsa lite, sen är det godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0