07.45

Fick ett sms av min far igår kväll, "VEM ÄR DET?"
Mitt svar är, ingen!
Mina föregående inlägg är låttitlar, men anledningen till att jag är på så bra humör är för att det är sommar, fint väder, jar har dom bästa vännerna ocg imorgon är det midsommar. Det räcker väl mycket väl som anledning? :D
 
Och varför jag har massa bilder på mig själv beror helt enkelt på att jag har photohop på datorn igen, och har inte haft tid att ta mig ut att foto något. Men imorgon tänkt jag fakttiskt att kameran ska få följa med. 
 
Helt sjukt att det faktiskt är midsommar imorgon. Och det verkar ska vara bra väder. KUL!
Och jag är peppad! Mest på alla mat. Färskpotatis, lax, nubberöra, grillat, ägg, jordgubbstårta. Så Emma, nu hoppas jag att allt det här finns med på midsommarbordet ;) Höhö
 
Nu när jag ändå är vaken så tidigt, hade jag tänkt hinna med en promenad. Sen ska jag nog hänga med Vickan.
HEJDÅ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0