Hänt i helgen

Hej!

Var ett tag sen jag uppdaterade nu, så jag ska ger er en snabbuppdatering om vad jag har gjort i helgen.
Fredag: Åkte en snabbis till IKEA och handlade. Sen ut till stugan med Vickan för att hänga med Alma medan Stefan klippte gräset. Åkte till Allsta och fortsatte med gräset där, sen blev vi bjudna på glass på Dannes ute i Matfors. På kvällen for jag tillbaka till stugan för grillning och fiske.

Lördag: Jobb 9-19, middag hos pappa. Hem och snabbduscha för att sedan cykla upp till Vickans komisar på Östermalm. Var kvar där till två, så det blev inge krogen för min del.

Söndag: Slappdag

Måndag: Har varit lite överallt idag ioch nu är jag hemma igen. Tänkte baka rabarberpaj. Ikväll ska jag vara med Emma. Daniela och Emilia!


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0