Lördag

God kväll!
 
Var ett tag sen sist. Har inte varit hemma ensam en enda kväll sen förra helgen tror jag. I måndags...minns jag inte vad jag gjorde. I tisdag jobbade jag, sen åkte jag hem till Vickan och kollade på film med henne och Tove. I onsdagskväll hade jag besök av Emilia,  Daniela och Amanda. Vi åt tacos och myste. I torsdagkväll cruisade jag och Vickan runt i stan med våra fina cyklar och igår blev det after work på Allsart med Vickan, Tove, Sofi och Jenny. Dessutom ska jag jobba fredag till måndag. Det var då på tiden. 
 
Så ikväll hade jag faktiskt tänkt vara hemma. Själv. Ensam. Solo. 
Kanske blir en promenad som högst, annars ska jag bara ta det lugnt. Kanske ta ett bad, måla naglar, inpackning osv.  Imorgon börjar jag tio igen. 
 
Det var allt för nu, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0