Måndag

OHOJ!

I helgen har jag jobbat 10-19 båda dagrana, så det känns skönt nu när helgen är över. MEN, nu är jag ju faktiskt ledig på riktigt och jag har inget planerat, vilket gör att jag känner mig rastlös redan. Som tur var frågade Malin precis mig om jag skulle med ut till Birsta.
Annars hade jag tänkt sysselsätta mig med sådant jag annars inte hinner med.
- Försöka fixa photoshop
- Ladda ner låtar till bilen (då jag är efterbliven och inte köpte en stereo som funkar med iphone)
- Få tag på fläktkillen
- Rensa bland papper och pärmar
- När jag har fixat photoshop, ska jag kanske hinna ändra bloggdesignen

Sen om det blir finare väder någon dag, hade jag även tänkt åka till stugan och pyssla lite.
Dessutom kommer jag ha mer tid för bloggen nu, om jag nu kommer ha något att skriva när jag inte har något at göra på dagarna. 

Imorgo blir det möte på jobbet och på onsdag ska jag hänga med Jennie ett tag. På lördag ska vi fira Jenny som har fyllt år. Sen hoppas jag såklart att jag får jobba lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0