Midsommar

MEN HÄÄÄJ!
 
Vakande nyss jag. Inte alla dagar jag sover till halv tolv, inte ens när jag har varit ut. 
Midsommar blev minst sagt en lyckad dag. 
Dagen började med att jag tog bilen ut till Klingsta gården där brruuschan och hans gäng befann sig. Hann inte vara där speciellt länge innan det blev dags att åka ut till stugan. Där plockade jag lite blommor, band en krans, åkte båt, åt god mat och hängde med la familia. Mys det. Vid åtta tiden åkte jag därifrån för att sedan ta bilen hem till Emma och Tobbe. Där satt vi ute i tältet på gården en bra stund innan vi gick över till grannarna. Där träffade jag dom sötsate hundarna jag någonsin har sätt. Trevligt att träffa massa nytt folk, dessutom ute på landet, Trivs ju där jaah! Sen blev det efterfest och disco på Tobbe och Emmas altan.
På vägen hem fick jag åka pv genom sommarnatten. Inte dåligt. Blir bara mer och mer sugen på att köpa mig en amazon!
 
Nu ligger jag i sängen och här lär jag nog ligga tills ikväll när jag Anna och kanske Malin ska åka ut till Alnö och Emma igen. Så ikväll blir det mys med dom brudarna, var ju bra länge sedan jag träffade Anna nu. 
 
Och inga bilder har jag sen igår. Eller jo på mobilen. Dom lägger jag upp så fort appen käner för att fungera igen.
 
Nu ska jag försöka göra ett ryck och laga till lite korvstroganoff. Längtar redan till den är klar. Det är ju såååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0