Sista juni

 
 
Har precis kommit hem från en cykeltur såhär på kvällskvisten. Jag tog mig en tur längs Södermalms gator. Jag har mina favoritgator, där dom finsate husen, lummigaste trädgårdarna och de bästa utsikterna finns. Kan man inte bara få stanna tiden nu? Stanna på kvällen den 30 juni med 18 grader varmt och sol fram till halv elva. Nu när det är som ljusast ute och luktar försommar. Överallt kunde jag skratt och musik. Nu börjar det här låta som någon klyschig sommardänga...
 
..såå, det jag vill komma till är att jag vill ha sommar året om. Men just nu vill jag verkligen att det ska vara bra väder nästa vecka. 
 
Och som varje sommar känner jag att jag måste ta vara på tiden. Passa på som det så fint heter. 
 
Passa påandet börjar imorgon!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0