Sveriges nationaldag

Goddag!

Dagen började med en rask promenad upp till Sidsjön, runt och hem igen. Efter det åkte jag ner på stan och träffade Emma, Emmax och Vickan.Vi satt en stund vid ån, men efter en stund blev det alldeles för kallt, så det blev en tur på stan istället.  Nu har jag precis kommit hem och jag tror att jag får besök av Jennie lite senare idag. 

Ikväll ska jag nog avsluta med en promenad också. Ska försöka gå som aldrig förr i sommar. Och skriva här när jag hinner. Så ni vet vad jag sysslar med på dagarna ;)


Har börjat sätta ihop sommarens spellista. Den fick namnet efter min favvolåt just nu: Full av liv!

"Ska vara ärlig men jag kan inga danssteg,
och vill du glida gratis ja då har du kommit fel,
jag menar kolla på mig jag har ingen stil men
du borde sett att jag var full av liv"


Enyjoy!!

Full av liv -12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0