Tisdag

Godmorgon!
 
Idag trodde jag att det skulle regna, men det gör det inte och tur är väl det. Jag har börjar blivit ovnaligt seg på morgon, så jag klev typ upp nyss. Idag ska jag träffa Sillman en stund, tror det blir en promenad snart. Klockan tre börjar jag sedan jobba. Den här veckan blir det jobb tisdag, fredag och lördag. Vad jag vet just nu..
 
Snart drar Gatufesten igång. Det är kul att några från klassen kommer tillbaka till stan, så vi får återförenas. Hoppas verkligen det blir bra väder nästa vecka. Var nere på stan en snbbis igår och dom har redan börjat montera tälten. Så det blir väl till att punga ut nästan 1000 kr igen då :O
 
Nu ska jag läsa tidningen och äte frukost. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0