Sweetness



Åh herregud
, vilken lättnad. Pitchen är avklarad och artikeln är inlämnad. Så j**vla skönt!
Föreläsningen imorgon blev dessutom uppskjuten till 10.15, vilket betyder sovmorgon! Kommer nog befinna mig på skolan till runt tre sedan börjar helgen för mig.

Den kommer börja med en tripp till Birsta med pappa. Vad jag ska göra imorgon kväll vet jag fortfarande inte, men just nu känner jag att jag inte ens behöver göra något. Lördag blir det kalas i Allsta, Alma fyller 3 år och Anna fyller dessutom på tisdag. På kvällen blir det partay hos Amanda och förhoppningsvis hinner Spjutarn upp i god till det.
På söndag hoppas jag på fint väder. För då hade jag tänkt vara ute så mycket som möjligt. Kanske en promenad upp i skogan och hämta lite påskris?

Hur som helst, den här helgen kommer nog blir kanon.

Nu ska jag ta mig lite käk sen blir det promenad i stormen. Tur att det är varmt!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0