Torsdag

Idag är det en trött Susanne som signar in. Skolan tar upp mycket tid just nu. Befann mig i skolan hela måndagen. Hela tisdagen spenderades också i skolan, åkte hem för att nästan direkt åka ut till Alma. Hela gårdagen spenderades också i skolan, sedan hem för att åka direkt till jobbet. Och efter jobbet direkt till Tant Anci för fika och plugg. Kom hem efter tio.
Detta har resulterat i att min lägenhet ser ut som skit och att jag står här utan toapapper. Det har inte hänt förut och kommer inte hända igen.
Ska sätta igång med några uppgifter som har deadline nästa vecka. Helgen kommer väl också gå åt till att jobba med dom skulle jag tro.  Därför hoppas jag verkligen på en ledig dag imorgon. 

I går jobbade vi med att ringa saksponsring och företagsbesök. Jag ringde och fixade mackor från Finsta bagaran och även ett företagsbesök på TV4. Så vid två-tiden idag ska jag och Daniela infiinna oss på Metropol för att träffa redaktionschefen. Spännande!

Men nu måste jag ta mig lite frukost och sedan börja med att analysera ett tal/en text.
Helst vill jag bara åka ut till stugan och sitta och titta ut mot sjön och känna att jag inte har något att göra.
Men det kommer väl så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0