Full av liv

LIVET ÄR VÄL BRA HÄRLIGT!!
Den känslan finns hos mig just nu och det är så skönt. Communicare imorgon och fredag, sen ska jag njuta i helgen.
Efter helgen ska jag ta tag i slutrapporten som delas ut på fredag. Den ska vara inne fredag nästa vecka och efter det är det sommarlov. LOVLEY.

Solen verkar vara med oss hela vecka också.
Ikväll blir det promenad, uppdatering av minutschemat och en massa annat.
Packa inför morgondagan ska jag också göra.
Sen blir det till att göra kväll. Ska ställa klockan på halv sju och förmodligen kommer jag inte vara i säng förrän tvåtiden imorgon natt, för att sedan kliva upp halv sju på fredag också.

Men nu peppar vi och baaa KÖÖÖÖÖR!
Bjuder på tre glada låtar bara därför!!



Thomas Stenström – Full av liv
Of Monsters And Men – Little Talks
Lilla Sällskapet – Jag vill ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0