Onsdag

Ställde klockan på sju i morse för att jag skulle upp och skriva rapport. Det har då aldrig hänt tidigare. I vanliga fall brukar jag bara klar vid den här tiden. 
Klockan tio ska jag infina mig på skolan och vi ska ha ett sista gruppmöte. Efter det ska vi ses några i klassen och diskutera rapporten, hoppas jag blir lite klokare i alla fall.
Sen åker jag hem och då är det gasen i botten för jag vill vara klar ikväll!


Nu när solen lyser in genom persiennerna syns det verkligen hur skitig min lägenhet är. Det här är nog det värsta någonsin. Dessutom står det kassar och annan skit som ska slängas eller ner i förrådet och tar upp plats i hallen. På fredag blir det städning utan dess like! 

Och nu börjar frågorna om helgen ploppa upp. Ibland är det bra störigt att jobba såhär då det i princip inte går att planera någonting alls!

Nu ska jag fortsätta innan jag tar cyklen bort till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0