Tisdag

Som ni ser i inlägget nedan, har jag haft en toppenhelg. Det bästa är kanske att det känns som söndagkväll, men i själva verket är tisdagkväll. 

Tänkte dra en genomgång om vad jag har gjort i helgen, men det står helt still, vad gjorde jag i fredags? Tror det var då jag gick en prommis runt Sidsjön med Amanda och Emma.
I lördags jobbade jag och käkade middag med Anna, Emma och Malin på Biteline. Sen gick vi hem till mig och drack lite vin innan jag och Anna gick ner på stan och mötte upp hennes gamla arbetsamrater. Jag valde dock att gå hem när resten gick på Oscar. I söndags blev det våffelmys ute i hamnstygan med Louie, Emilia och J-Lo och på kvällen tof jag en promend med Jennie.
Igår forsatte vi målandet av drakarna på skolan och på eftermiddagen åkte jag hem till pappa. Där bjöds det på middag och jag hann även med en liten tipsrunda runt Lillhällom innan jag åkte hem till Tove. Där blev det grillning och kortspel. KUL KVÄLL!
Idag har jag varit på norra berget med Jennifer, Louie, Victoria och Emma. Sjukt skönt att sitta och ta det lugnt mot en varm vägg. Resultatet av det är bilden nedan. Blev en prommis med Emma idag också.
Nu har jag precis tagit ett bad och nu sitter jag i soffan och har svårt att hålla mig vaken. Tilhör inte vanligheterna att jag håller på att somna sittandes i soffan.

Så nu säger jag godnatt!


Snygg bränna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0