Dan före dan..

Godmorgon!
 
Igår kunde jag inte somna och nu vaknade jag innan åtta och innan klockan hann ringa. Är det ett tecken på nervositet? Hur kommer det då vara i natt?
 
Konstigt nog känner jag mig lugn inför tentan. Även fast jag känner att jag inte har koll på den. Är det ett tecken på att jag egentligen kan det mesta eller är det ett tecken på att jag har gett upp?
 
JAG VET INTE. Jag vill inte veta heller. Idag är det sista dagen. Nu är det bara att kötta och imorgon får det gå som det går. Lär väl inte kugga (eller?) och det är ju det som är huvudsaken.
 
Jag gillar inte när man ska disskutera, resonera och analysera. OCH samtidigt hålla det kärnfullt. Ät bajs!
 
 
 
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0