Is this a hallelujah moment or what?

Tentan är nu skriven och den var inte alls lika hemsk som jag hade föreställt mig. Trots det blir det nog inget A den här gången, men vad gör väl det!
 
Efter tentan gick vi och fikade på Kulturmagasinet och sen vidare till Biteline för lunch. Vi passade liksom på att lyxa till det såhär på fredagen. 
 
Nu har jag precis kommit hem och det är så mkt jag skulle behöva göra nu. Men vet ni vad, jag tänker inte göra något av det. Har precis slitit av med jeansen och parkerat mig i soffan. Och här hade jag tänkt att stanna några timmar. Skulle behöva en powernap, blev ju inte direkt mycket sömn i natt. Och ingen sovmorgon kommer jag få i helgen heller. Börjar nio både lördag och söndag. 
 
Något som jag längtat efter att göra hela veckan är att slita ur alla post it-lappar ur böckerna och sedan slänga ner dom i källaren med alla andra böcker. Det blir nog ingen eldning av böckerna, däremot skulle jag villa tända en symbolisk brasa med några gamla tentor. 
 
 
Nu ska jag försöka sova lite innan jag går ner till Köpmangatan och Maddis där det blir fest för tjejerna i klassen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0