Längtar

Jag längtar till jul. Mer än jag någonsin har gjort förut.
 
För det första är det ju alltid mysigt med jul liksom. För det andra ska det bli skönt att få ett break från skolan en stund. Men varför jag längtar så mycket är för att vi ska fira jul i Allsta. Jag älskar det stället, så himla mysigt. Bland det bästa som finns är ju att se hur uppspelt Alma blir när hon får träffa tomten. 
Men det bästa av allt är att just i år kommer Selma vara med och även hennes två små valpar. Kan ni fatta!?!? Vid jul är dom nog 6-7 veckor gamla, och det är väl då dom är som sötast. Klumpiga och tjocka. 
 
 
ÅÅÅHHHHH jag längtar så jag skulle kunna dö!
 
 

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Ja det ska bli så mysigt! En extra bra jul med valpar :)

2012-11-23 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0