Måndag

Hur kommer det sig att jag 9 av 10 gånger bränner mig i gommen när jag äter korvstroganoff?
 
Har precis kommit hem från Friskis och sitter nu framför tv:n och äter middag. Skönt att jag tog tag i matlagningen till lunchen redan, så slapp jag göra det nu. 
 
Resten av kvällen blir det läsning. Försökte läsa en stund förut idag, men jag somnade nästan direkt. Tur att man blir trött i kroppen och pigg i huvudet av att träna då. 
 
Längtar till helgen. Då är jag ledig. Det är Committs julfest, julskyltning och så skulle jag vilja ta en sväng till Gamla gården. Tror att dom har någon slags tårt/kakbuffe där på lördagar! Vore ju himla mysigt! 
 
 
Nä, nu ska jag sätta igång så jag är klar i tid till Facebookdokumentärer. Eller förresten, jag lär väl inte ens ha TV4 fakta?
 
Jaja, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0