Onsdag, två dagar kvar...

Blev inte direkt någon valvaka för mig. Tror jag somnade före elva, men tror jag inte jag har missat så mycket ändå.Twitter och Instagram exploderade. Analys av Obamas tal nu på fyran. Kul när man kan hänga med lite efter ha läst Språk och Stil. Och kul att vi läser Statigisk politisk kommunikaiton just nu. 
 
Kul är det dock inte att tentan är på fredag. 8-13, sen är jag friiiiiii. 
 
 
Tror inte att jag har nämt något om vart jag ska göra min praktik. Jag ska vara på IN gallerian. Var lite osäker när jag först sökte dit, men efter att ha träffat min handledare känns det otroligt bra. Skönt att praktikångesten har släppt och nu längtar jag sjukt mycket till januari när praktiken kickar igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0