Onsdag

Då var det onsdag igen. Inför varje vecka inbillar jag mig att jag kommer ha så mycket tid till att göra vad jag vill på kvällarna. Men när veckan sedan börjar inser jag att jag aldrig kommer hinna med hälften av det jag vill. 
 
Nu sitter jag i alla fall här vid mitt köksbord, och eftersom jag är som jag är, har jag redan börjat på uppgiften vi ska börja med i eftermiddag. Vi ska analysera text och bild i en annons. Ganska kul uppgift faktiskt, men vi ska få ihop 4 sidor. Jag menar, hur mycket kan det finnas att säga om en annons egentligen?
 
 
Vid tolv blir det en lunchpass på Friskis och kl två ska jag vara på skolan för att träffa Jennifer en stund innan workshopen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0