Spring i benen

Jag börjar tro att det är något fel på mig.
 
Trots en helg i lugnets tecken uppe i Björnrike så verkar jag har någon slags nerv i mig som inte kan sluta rycka. Hela helgen har jag haft jättesvårt att sitta still en längre stund. Det liksom rycker och kliar i benen när jag har suttit eller legat en stund. Kunde inte ens sova, utan låg istället och vred och vände på mig. 
 
Ikväll hade jag tänkt ta det lungt och läsa igenom några kapitel inför imorgon. Men redan efter 20 min börjar det rycka i benen på mig. Resultatet av det är att jag just kommit hem från en 45 minuters löptur. Och det sjuka är att jag säkert hade kunnat springa i 45 min till. 
 
Vad är det för fel? Har jag någon underliggande stress som spökar eller är det helt enkelt någon slags biverkning av elstöten jag fick i lördags? HAHA
 
Jaja, lite spring i benen har väl inget dött av.
Hoppas bara jag kan sova ikväll!
 
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Annanpanna

Nerven längtar efter yoga :)

2012-11-19 @ 21:35:02
Postat av: Suss

Ja, det kanske är dags :)

2012-11-19 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0