Torsdag

Torsdag idag, men det känns nästan som fredag. Det är bra, för då kommer förmodligen den här helgen kännas längre. 
 
Har varit hos pappa en stund nu på förmiddagen. Kom nyss hem, så jag tänkte snart sätta mig och läsa några kaptiel. I eftermiddag/kväll ska jag vara med Dani och Jennifer. Tror att vi ska åka och hämta Alma på dagis, om inte så hitter vi nog på nåt annat kuligt. 
 
Imorgon blir det storstädning av lägenheten och förmodligen lite julpyntning. Skulle vilja åka och köpa hyacinter och lite annat i Birsta, eller så går jag bara ner på Interflora här nere. 
Imorgonkväll blir det julfest i med Committ i Skönsbergs folketshus. Kan nog bli kul, var ju ett tag sen jag var ut nu. 
 
Har redan börjat peppa tills imorgon med bästa låten just nu! Florence alltså, den tjejen kan hon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0