Äntligen fredag!

Fredag!
 
Äntligen. Dock har jag inte mycket planerat denna helg. Har haft en bra fredag hittills. Slutade vid halv tolv och for sedan och hämtade upp farfar. Vi bytte däck på min bil innan vi tog en liten fika hos honom. När jag kom hem, bytte jag snabbt om för att sedan gå ner på stan en stund med Vickan.
 
Nu är jag hemma igen. Jag blir så lätt rastlös när jag vet att jag är ledig och inte har något att göra.
Fast just ikväll orkar jag nog inte göra nåt speciellt. Huvudet värker och jag är bara allmämt trött. Så ikväll blir det bara chill på hemmaplan, så får jag se vad det blir imorgon. Verkar ju ska vara hyfsat väder ändå.
 
 

 
Har försökt hösta till det i min så annars vita lägenhet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0