Idag är det onsdag

Måste ha varit trött igår när jag skrev att det var onsdag. När inte ens pappa ringer och påpekar att det är tisdag, då är det ju något fel.

Idag är det i alla fall onsdag och vi har återigen suttit i skolan hela dagen. 
Ikväll ska jag redigera bilder och sitta och pilla i iMovie till redovsingen på fredag. Får väl se hur lång tid det tar, skulle nämligen vilja träna också. 
 
Och snart är det helg. Som jag har längtat. Blir tydligen utgång x2. Hur ska jag palla? 
Blir till att det det lungt, för jag ska banne mig ut i svampskogen i helgen!
 
Och eftersom jag har klent på bilder just nu, får ni lite av favoriterna i musikväg istället!
 
The Lumineers – Ho Hey
Asaf Avidan & the Mojos – One Day / Reckoning Song (Wankelmut Remix) - Radio Edit
The Black Keys – Gold On The Ceiling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0