Lover of the light

Precis hemkommen från skolan. Vi blev klar med PM:et till slut. Nu är jag hungrig. Jag funderar på om jag ska laga mig lite lasagne idag eller om det får bli imorgon. Kanske blir en pan eftersom jag förmodligen dör av hunger snart. Kanske ska åka och hämta min nya, gamla cykel idag eller imorgon också. 
 
Imorgon är jag "ledig". Men jag har redan planerat dagen i mitt huvud. Vakna, frukost, läsa, springa, laga mat, läsa, AFTERNOONTEA med brudarna på Charm. Längtar redan!
 
 
Hejdå!
 

Ikväll lyssnar jag på:
 
Mando Diao – Strövtåg i hembygden
 
Mumford & Sons – Lover Of The Light
 
Hudson Taylor – Battles
 
LP – Into The Wild
 
Two Door Cinema Club – Settle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0