15.21

Tentan var inte alls lika hemskt som den borde vara när man får två veckor på sig. Och vet ni vad. Jag ska därför inte börja med den förrän imorgon. Ovanligt mig va? 
 
Men jag skulle ju försöka chilla lite mer nu resten av terminen. Så idag börjar jag med att laga en god middag. Emma gjorde att jag blev sjukt sugen på wok, men jag hade tagit fram köttfärs. Så det blir wok i helgen och tortillatårta idag. Sen vill jag åka på utflykt och köpa glass och ikväll ska jag kolla på finalen av Sveriges Mästerkock. Bra dag skulle man kunna säga. 
 
Idag fick även jag hem deklarationen. Jag som hoppasdes att få en slant tillbaka, får istället betala 400 kr. Men tur att det inte var mer än det ändå. 
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0