Då var det fredag igen.

Godmorgon.
 
Tiotimmars sömn var verkligen behövligt. Efter två dygn i skolan var nog hela klassen helt slut. Jag trodde aldrig vi skulle stanna så länge som vi gjorde. Men tiden gick jättesnabbt och jag hamade i en jättebra grupp. Vårt team kom tvåa och "slapp" pitcha för Prins Daniel, Filippa K, Spotify och Nobis. Men det där gjorde ju Daniela och Louise jättebra. 
 
 
Idag delas nästa tenta ut. Men några i gruppen har "ledigt" idag och ska börja på måndag istället. Jag ska träffa praktik-Anna idag och prata lite om Våryran, sen börjar jag jobba kl 15.00. Imorgon blir det också jobb. 
 
 
Tyvärr missade jag Emmas homeparty. Alla la upp så fina bilder och hon har fått in så fina grejer. Säg till om någon av er vill hänga med nästa gång. Eller håll utkik på http://pastellkoket.se
 
Här har jag snott lite av bilder jag såg från kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0