En onsdag morgon i april.

 
Godmorgon!
 
Här ligger jag och chillar. Hemtentan är fortfarande inte utskickad, så det gäller väl att passa på att ta det lungt så länge. 
Idag är det föreläsning mellan 10.15-12-00. Sen ska jag och Emma ta en promenad i finvädret. Annars har jag inte mycket planerat dem här veckan. Men jag antar att hemtentan kommer ta sin lilla tid. Men som vanligt ska jag försöka hålla det till bara dagtid för att sedan kunna vara ledig på kvällarna. 
 
Den här veckan har jag gjort ett träningsschema. Löjligt? Kanske. Men det fungerar. Det blir lättare att planera och även lättare att faktiskt träna. Idag är min vilodag, men det blir en promenad istället. På helgerna planerar jag aldrig träning. Då får det bli som det blir. 
 
Nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Annanpanna

Planera in Lunchyoga på måndag kl 12-13!

2013-04-10 @ 22:16:20
Postat av: J

träningsschema är grymt! heja dig! :)

2013-04-14 @ 02:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0