Lördag

Min lördag börjar med att slå på tvåan och kolla på Morgonpasset. Eller först blev jag väckt av Alma som ringde och lämnade ett meddelande. Hon frågade om jag ville gå på bio. Jag önskar jag kunde spela in det så ni fick lyssna på världens sötaste tjej. 
 
Men tyvärr blir det ingen bio för mig idag, jag ska ju jobba. Idag känns det som att det kan vara kaos på jobbet. Men det är då tiden går som snabbast. Sen ikväll vet jag inte vad det blir. Funderade ett tag på att gå ut. Men sen kom jag på att det är Valborg på tisdag, så kan kanske väntar tills dess. 
 
Annars måste man väl kanske börja läsa den andra boken i kursen, på måndag blir det nämligen tentaskrivning. Vilket känns sjukt jobbigt just nu. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0