Måååndag!

Yeeey! Sov till nio idag. Skönt! Men då känns det genast som att jag har sovit bort massa viktig tid. Men det har jag inte. För idag har jag inte speciellt mycket planerat. Samtidigt som det känns som att jag måste göra massa grejer idag. Innan onsdag liksom, när nästa tenta delas ut. Kokobello, I know!
 
Det jag har planerat idag är iallafall träning, skriva ut tentan, se klart Bitchkram, laga mat och eventuellt en promenad sen. Inte allt för joggig dag allstå. Frågan är om jag ska lämna in tentan idag eller imorgon. 
Jag skulle också behöva se över min cykel. Kanske ska passa på att cykla bort till cykelnisse och fylla på med luft. 
 
Jaja, då vet ni vad jag ska göra idag. 
Tror jag börjar med filmen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0