Tisdag

Jag lyckades byta till mig så jag fick redovisa imorgon istället för på torsdag. Skönt! Då ska jag njuta av ledigheten ännu mer fram till tisdag, när föreläsningarna till kursen börjar.Jag har fått hem alla böcker och jag tror jag har alla artiklar, så nu är det bara att köra igång. Sista rycket innan sommarlov kan man säga. 
 
Kan väl inte påstå att jag är spciellt peppad för att börja läsa igen, men samtidigt så gruvar jag mig direkt inte för skolan heller. Så går nog ganska snabbt att komma in i pluggandet igen. Synd bara att vi verkar ska bli uppdelade i grupper. Alltså får man inte jobba med dom man vill. 
 
Jaja, om en timme ska jag fara bort mot friskis. Sen blir det häng med brudarna!
 
 
 
 
Jag har i alla fall haft en bra påsk, blandad med ledighet och jobb. Och jättefint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0