Dag två

Då var andra praktikdagen över. Gick hem vid fyra idag också. Handlade, lagade mat och hann slappa i soffan en halvtimme innan jag gick ner på stan igen. Denna gång för ett möte med Gatufesten. Spännande att höra hur det kommer bli i år. Tror till och med att jag kommer svänga förbi Entré Sundsvall imorgon och köpa mig en tredagar ;)

Imorgon börjar dagen på Metropol, tror till och med vi blir kvar där resten av dagen. Verkar vara möten inbokade från morgon till eftermiddag.

Idag fick jag träffa den andra tjejen på kontoret, Maria. Det är hon som är centrumledare för Stenstan. Hon och Anna hade tydligen planerat en massa aktiviteter åt mig nu på eftermiddagen, så det ska bli väldigt kul att se vad det blir.

Jag har på två dagar passerat järnvägen sex gånger, och VARJE gång har det kommit ett tåg precis när jag ska passera. Kul att jag ska behöva stå där och frysa i nio och en halv vecka till. När det börjar bli varmare ska jag börja tälta på andra sidan järnvägen.


Här kommer lite bilder från idag.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja, men där är Peter som är min handledare. Var han med på mötet ikväll? :)

2013-01-22 @ 21:02:43
URL: http://victorialehnberg.blogg.se
Postat av: Suss

Nä, men dom nämnde honom :)

2013-01-22 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0