Dayligt

HÄJ!
 
Idag har vi varit halva dagen i gallarian, sen tog vi oss en promenad bort till Metropol och var där resten av dagen. Jag har fått rollen som "projektledare" för nästa aktivitet i IN:gallerian, så det ska bli himla kul. När och hur det blir får ni veta senare, för ni måste ju komma ;) Dessutom kommer jag jobba i gallerian på kvällen. 
 
På vägen hem svängde jag förbi Palt. Fick med mig både ett par jeans och ett par långkallingar (likadana som Jennifer). För er som inte vet, har som faktiskt en del snygga tjejkläder där inne också.
 
Nu har jag precis kokat mig lite potatis som jag sja ha till matlådan imorgon och om en timme ungefär ska jag kila ner på Saffran för middag med jobbet. 
 
Imorgon börjar jag 9.00 och på onsdag 7.30. Det var på tiden, tycker ni vaaa!
 
 
Hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0