Första dagen på praktiken

Hejsan!
 
Första dagen på praktiken är gjord. Och det känns bra måste jag säga. Jag och Anna min handledare har gått igenom ungefär vad jag ska göra dom kommande veckorna. Idag blev det en mjukstart. Testade min tagg, så jag kom in överallt, fick se kontoret både i IN gallerian och kontoret där Diös håller till, i Metropol. Sedan har vi möbleret ytan utanför KICKS där det är lite tomt just nu och lite andra småsaker. 
 
Imorgon ska vi ha ett möte med en tjej om en trycksak som ska göras och på kvällen blir möte med Gatufesten på Knaust. Spännande!
 
 
Ser ut som att jag kommer vara på praktiken mellan 10-16. Men då kanske jag är med någon lördag och vissa kvällar istället. Skönt att vara i stan, går dit och hem på tio min. När jag kom hem idag, gick jag direkt och handlade, senpp i lägenheten och lagade mat och nu har jag precis kommit hem från träning. SKÖÖÖÖNT med lediga kvällar utan plugg!
 
 
Nu sitter jag och väntar på Top Model Sverige!
 
 
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Annanpanna

KUL Sussie! Låter grymt. Vem anlitar dom för trycksaker? =)

2013-01-22 @ 11:11:14
Postat av: Suss

Det vet jag inte i just det här fallet! Vi fick bara i uppgift att ta fram vad som skulle finnas med. Annars jobbar IN mycket med Duplicera :)

2013-01-22 @ 16:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0