Friday

God morgon!
 
Äntligen är det fredag! Men någon sovmorgon blev det inte för det. Vaknade först och främst vid tre i natt och låg vaken typ en timme och stirrade i taket. Fråga mig inte varför. Sen vaknade jag vid åtta ändå. 
 
Alma ringde nyss och frågade om jag kunde vara med henne en stund ikväll. Och det vill jag ju såklart jättegärna. Men ikväll ska klassen träffas innan alla sticker iväg på praktik, så jag får mysa med henne en annan dag. 
 
Annars har jag planerat att kliva upp och städa lägenheten snart. Sen ska jag nog ner på stan och luncha. Väl där nere tänkte jag köpa mig lite murgröna och tulpaner. Om jag hinner ska jag träna innan vi tar bussen till Sara vid sju ikväll. 
 
Imorgon blir det jobb!
 
HEJDÅ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0