Gott nytt år!

Hej bloggen!
 
2013 är här.
Jag avslutade 2012 och började 2013 med en förkylning. Kanske slipper det resten av året då. 
 
Jag ska börja det nya året med plugg. Ska ta tag i analysen vi ska ha gjort under jullovet. 
Imorgon ska jag och Emma träffas för att köra igång med uppsatsen där vi lämnade den innan jul.
 
Imorgon ska jag nog också bege mig till Friskis, eventuellt i övermorgon om förkylningen har gett upp då. 
Där ska jag köpa mig ett träningskort och detta år kommer även spinning ingå. För 2013 ska ju bli ett hälosammare år, inte sant?
 
Här i dagarna ska jag också gå och köpa mig en iPhone 5. Jo det ska jag banne mig.
 
 
Gott nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0