Lördag

Godmorgon!

Vi hade jättetrevligt igår hemma hos Sara. Vid tolv tog vi taxi mot stan, men jag hoppade av vid statiol och gick hem. Eller jag sprang faktiskt. Dels för att det var svinkallt och dels för att det satt två skumma gubbar i fönstret på statiol och stirrade på mig.

Nu har jag precis vaknat och helst av allt skulle jag vilja ligga kvar här hela dagen. Men istället ska jag åka till farfar om ett tag och sedan iväg till jobbet. Den här helgen hade jag verkligen velat vara ledig. Bara få andas ut efter all stress med b-uppsatsen och vila ut mig innan praktiken. Men jag börjar inte förrän halv två, så det är ju bra det iaf.
Annars kan det nog bli ganska skönt på jobbet, känns som att det kan bli en lugn helg.

Nu blir det frukost och försöka göra något åt huvudvärken!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0