Måndag och helgen som varit

Hejsan!
 
Det har varit dåligt med uppdatering här på sistione. Men jag har jobbar hela helgen, pluggat och idag har vi varit på skolan hela långa dagen. Kom hem efter fem någongång. Gick direkt till Ica och handlade och sen lagade jag mat. Vips var klockan åtta. Nu sitter jag här och läser igenom massa artiklar om kriser i sociala medier. Uppsatsen rullar på och vi har satt en egen deadline om att den ska vara klar på fredag. Egentligen ska den vara inne på måndag. Men det kan ju vara skönt med lite ledighet i helgen. 
 
 
Annars vet jag inte om jag har så mycket att berätta. Hängde med Jennifer, Daniela och Emilia i fredags. Vi käkade på Olearys och sedan åkte vi till Allsta och lekte med Alma. I lördags hämtade jag upp Therese, Malin, Elin och Viktoria för att åka ut till Emma och laga hemmagjord sushi. 
 


 
 
Jag ska försöka blogga lite oftare från från appen nu när jag har mina nya kära telefon!
 
 
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0