Onsdag

Hej!
 
Dagarna går fruktansvärt fort även fast dom mestadela känns ganska tråkiga. Tredje och sista handleningen hade vi idag och nu har vi en del att stå i innan fredag. Men jag tror nog att vi ska hinna med oss. 
 
Jag har nytt käkat middag. Blodpudding blev det idag. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av det lilla som är kvar av kvällen. Funderar på att åka och träna eller ta en promenad. Det är ett intervallpass halv åtta, men jag tror inte jag har hunnit smälta maten tills dess. Kanske ska ta och börja spinga i sjukhusets källare som vi gjorde med handbollen förr i tiden. Är det ingen som vill följa med? Känns sådär att vara där nere själv. 
 
 
När dagarna går så pass fort som dom gör inser jag att det snart är dags för praktik. Det är för fasen bara nästa måndag. Shit. Blev sjukt nervös helt plötsligt!
 
 
 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0