Söndag

Idag hade jag tänkt att passa på att vara ute. Men solen gick i moln ganska snabbt och det är fortfarande jättekallt, så det blev en innedag istället. Så nu har jag passat på att göra sådant som jag annars ligger längst ner på priolistan. Jag har gjort om bloggdesignen. Är väl inte jättenöjd, men den får duga ett tag. Det jag också har gjort är att jag har gått igenom hela iPhoto och sorterat ut bilder som jag nu har framkallat. Över 200 blev det. 
Men jag jag ju tre tomma album som jag hade tänk börja fylla. Det är ju alltid mycket roligare att kolla på framkallade bilder. 
 
Bilderna jag har framkallat är mestadels från Instragram, vilket betyder att det är mest bara bilder från ungefär ett år tillbaka. Har ju en hårddisk med bilder från typ 2005 fram till nu, dessa skulle jag också vilja framkalla. Men det får bli någon dag i framtiden. 
 
 
Om ett tag ska jag på middag hos pappa, sen blir det en lugn kväll igen för att ladda inför en ny praktikvecka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0