THANK YOU LORD!

Jamen så där då. Då var uppsatsen inlämnad! Efter att ha flängt till skolan, stan och ute i kylan onödigt länge sitter jag äntligen här i min soffa inlindad i en varm filt. Har tänkt sitta här i ungefär två timmar till. Ska läsa igenom både vår egen uppsats och uppsatsen vi ska opponera på innan jag ska åka iväg och träna vid halv fem. Att komma på bra frågor till opponeringen är väl kanske inte det lättaste. 
 
Idag på skolan hade vi börjat dela upp uppsatsen i olika delar för att förbereda oss för exeminationen. Varje uppsats får 30 min var. Vi trodde alltså att vi skulle prata i cirka 20 min. Det visade sig vara helt fel och vi ska knappt prata alls. Inger power point, igenting. Istället är det bara opponenterna som ska sammanfatta vår uppsats typ. Vilken sjuk lättnad. En sten föll från min bröst. Nu känner jag mig nästan lite peppad inför opponeringen. Kul med lite diskussion och kul att dom vi ska opponera ihop har ett liknade fall, så man är lite insatt i ämnet. 
 
 
Nä hörrni, nu ska jag sätta igång och läsa. Sen blir det träning och matlagning.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0