This is the song

YO!
 
Idag efter praktiken hade jag tänkt att åka och träna på Friskis. Men eftersom jag kom hem tidigare var det fortfarande ljust ute. Jag passade därför på att knyta på mig joggingskorna och dra ut. Jag hade förväntat mig det värsta, jag har ju liksom inte sprungit sen i september typ. Och döm om min förvåning. Det gick otroligt lätt, trots snö och kyla. 7 km rakt av. Känns bra såhär när Vårruset och Tjejmilen inte är allt för långt borta. Eller hur Jennie?! ;)
 
Här kommer några av låtarna som gör mig lite extra peppad:
 
Avicii – I Could Be The One [Avicii vs Nicky Romero] - Nicktim - Radio Edit
Dirty South & Alesso – City of Dreams (feat. Ruben Haze)
Example – Say Nothing - Radio Edit
CLMD (Carl Louis & Martin Danielle) – Falling Like Angels - Radio Edit
Nause – This Is The Song - Radio Edit
 
 
Nu har jag varit barnvakt i några timmar tillsammans med pappa. Resten av kvällen tänkte jag inte göra så mycket mer. Jo jag ska renskriva några grejer tills imorgon. För imorgon kommer bli en lång dag. Klockan ställer jag på 06.20.
 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0