Tisdag

Igår valde jag julklappen från IKEA. Eftersom jag redan hade det mesta som fanns med, valde jag till slut mellan jackan och prenumerationen. Det blev jackan, en organge sådan. Tyvärr var det den enda produkt som inte skulle levereras förrän mars. Men jag lär väl inte behöva den före det heller. 
 
Idag hade jag tänkt att ha sovmorgon. Men eftersom jag somnade av ren utmattning igår vid halv elva, vaknade jag vid halv åtta idag. Jag har verkligen fått in en rutin nu, och jag har tänkt försöka behålla den. Jag sover så himla bra på nätterna just nu. 
 
Dock skulle jag vilka kunna sova längre på helgerna, men då måste jag väl tvinga mig själv att vara vaken mycket längre. 
 
Apropå helg, så ska jag jobba i helgen. Och direkt efter det börjar praktiken. Vi hade tur att få opponeringen på torsdag istället för fredag. På så sätt får jag i alla fall en dag ledig. 
 
På fredagkväll ska klassen träffas innan alla sticker i väg på praktik. I tio veckor försvinner en del, tråkigt! 
Men jag ser fram emot den bästa våren någonsin!!


Av alla julgrejer jag packde ner, valde jag att behålla ljusslingan. Kan vara bra mornar som denna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0