Torsdag

Så var ännu en dag på praktiken gjord. I fortsättningen kommer jag nog inte uppdatera varje dag om vad jag har gjort, men ibland när det är något speciellt.
 
Idag hade vi i alla fall varit på en lunchföreläsning om appen Adoncity. Det är en helt ny app där man kan ta del av erbjudanen och annonser. Du ser vilka butiker som finns i din närhet och du kan även söka på produkter och varumärken. Adoncity samarbetar med TV4, så har du inte sett reklamen på tv än, lär nu nog göra det snart.
 
 
Jag har precis kommit hem och kastat i mig mat, för snart ska jag ner på stan igen. Fika med några tjejer. 
Imorgon blir det halvdag för mig, sen är det HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0