Trivs nu ja!

Fan vad jag trivs nu alltså. Det är så skönt att få ett break från tentor, redovisningar, inlämningsuppgifter och allt vad det heter. Det har redan gått två veckor, så dom här tio veckorna kommer gå sjukt snabbt. Det är så skönt att ha alla kvällar lediga, även fast jag inte typ har varit hemma en enda kväll. Men det är för att jag hinner med att träna, laga mat och vara med mina vänner nu istället. 
 
Med det sagt, kan jag ändå säga att jag ser fram emot skolan redan. Det ska bli kul att träffa alla igen och så ser jag fram emot, vad jag tror, kan bli den bästa våren evvöööh! Och jag har redan börjat leta efter sommarkurser. Men jag tycker utbudet är lite tunnt. Deesutom verkar det inte finnas några grafiska kurser alls att läsa. 
 
Nu har jag precis kommit hem från en fika på Tant Anci. Ska slå mig ner i soffan nu och kolla på nyaste avsnittet av New girl.
 
 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0